vineri, 12 aprilie 2013

In love with dots

I'm in love with blue! Cele mai multe oje pe care le detin sunt in nuante de albastru. Astazi m-am jucat putin cu instrumentul de facut bulinute pentru ca vroiam sa fac o manichiura pe care o vazusem mai demult pe net. N-am fost multumita de cum mi-a iesit fundita(ulterior am aflat si de ce - trebuia sa aplic un top matifiant inainte de a picta cu acuarele, pentru o mai buna aderenta a culorii si pentru a obtine efectul pe care il urmaream) asa ca am sters-o si am facut tot buline. Sunt tare haioase! Va plac bulinutele?
Maine va arat tot unghiute albastre! ; ) Kisses










 Produse folosite: China Glaze Man Hunt si Sunday Funday(achizitionate de Aici), pensula Kolinsky 00 si dotting tool(achizitionate de Aici), acuarele Sonet(achizitionate de Aici), top coat Sally Hansen(achizitionat de Aici).












A bientot!

15 comentarii:

  1. Ce albastru superb! Ce buline dragalase! Modelul imi place ff mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. doamne cate minunatii crezi tu pe unghi , imi place ce vad ,,multumim

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow :X iubesc combinatia asta de culori! Arata superb, imi place mai mult prima varianta, cea cu fundita :)

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt dragute ambele modele dar fundita e dementiala :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte dragute ambele manichiuri:) imi plac mult:D
    Felicitari!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna dimineata! Vai cat de mult imi place ceea ce ai realizat! Superb!

    RăspundețiȘtergere
  7. Modelul e chiar superb, ata bulinutele, fundita cat si nuanta de albastru care e divinaa. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt foarte dragute ambele variante :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi place la nebunie cum ti-a iesit fundita! Nuantele de albastru sunt minunate! :*

    RăspundețiȘtergere