duminică, 28 iunie 2015

Soufeel summer love silver bracelet

Sunt super mega fericita pentru ca am primit coletul de la Soufeel inainte de a pleca in concediu! Daca nu ajungea la timp, ar fi stat la vamala si sigur ar fi trebuit sa platesc taxe suplimentare, plus ca  nu m-as fi putut bucura de noua mea bratara si in concediu. Pentru ca mi-au placut tare mult charmurile de vacanta comandate data trecuta(Aici gasiti postarea cu review-ul), am continuat pe aceeasi tema in nuante de albastru, charmuri din sticla murano ce duc cu gandul la apa marii, o vedere pandantiv si un glob pamantesc cu un avion.
In acesta postare am sa va arat si un unboxing in imagini. Coletul este ambalat intr-o cutie din carton dreptunghiulara pe care este imprimata sigla Soufeel in care se gaseste o alta cutiuta alba pusa intr-un plic cu bule de aer/antisoc. In cutiuta alba cu fundita bleu sunt puse bijuteriile, protejate si de o pernuta(asa cum se gasesc in cutiutele de bijuterii si ceasuri). In plus, fecare piesa se afla in cate o punguta zip-lock pe masura ei. Astfel bijuteriile ajung intacte, cutiuta alba nesuferind nici o deformare datorata transportului sau manevrarii coletului in acest timp. In colet gasiti si o punguta alba cu sigla Soufeel, utila daca doriti sa faceti cadou bijuteriile comandate.
Mie imi place tare mult cutiuta alba cu fundita bleu in care se pot pastra bijuteriile. In interior gasiti si o carpa mica speciala pentru a curata piesele din argint.

Haideti sa va arat exact ce mi-am comandat de data aceasta! Prima bratara Soufeel pe care o am este marimea 17 si imi vine fixa(ii pot atasa doar charmurile de siguranta/safety chain-ul si un charm pandantiv); cea de-a doua este cea fixa/rigida, marimea 19 si se potriveste(am incheietura mainii de 15.5 cm) asa ca am comandat inca o bratara flexibila marimea 19. Noua bratara flexibila este putin larguta daca ii atasez doar cateva charmuri insa vine perfect daca are mai multe charmuri(cele din murano sunt mai voluminoase).

Charmul cu inimioara bleu mi-a placut inca de prima data cand am intrat pe site-ul Soufeel si, pentru ca mi-a ramas gandul la el, a fost primul charm pe care l-am adaugat in cosul de cumparaturi la aceasta comanda. Il gasiti Aici la pretul de 15.95 USD.
Toate bijuteriile Soufeel sunt din argint si stantate 925.

Doua charmuri din murano din colectia noua mi-au atras atentia, una bleu azur si cealalta albastru intens, ambele cu bule ca niste pietre pretioase in interior(se vad foarte frumos). Cel bleu in gasiti Aici(ocean blue magic murano glass), iar pe cel albastru Aici(dark blue magic murano glass). Pretul unui charm este de 25 USD.

Tot din noua colectie face parte si Acest charm cu email bleu sidefat cu globul pamantesc si un avion care il tranziteaza. Pot spune ca este preferatul meu(calatoriile si avioanele reprezinta doua dintre marile mele pasiuni).



Un charm pandantiv cu o vedere dintr-o insula exotica completeaza perfect bratara mea de vacanta. Pe verso este scris "wish you were here"(nu este zgariata asa cum poate parea din poza, cred ca sunt imprimate amprentele mele : ). Il puteti achizitiona de Aici la pretul de 25 USD.


Asa arata noua mea bratara Soufeel, cu cele cinci charmuri.

Am adaugat si cele cinci charmuri comandate data trecuta si bratara arata minunat. <3

Pentru extra discount de 5% la achizitionarea bijuteriilor Soufeel, puteti folosi codul Georgiana5. Oferta valabila pana la data de 10 iulie 2015!
Kisses, G

5 comentarii: